Miejsce pracy: Koszalin

 

Zadania na stanowisku pracy:

  • pozyskiwanie nowych klientów
  • podtrzymywanie relacji i rozwój współpracy z obecnymi klientami
  • przygotowywanie ofert przetargowych oraz ofert handlowych
  • doradztwo w zakresie oferowanych produktów i sposobu aranżacji przestrzeni
  • monitorowanie rynku placów zabaw
  • współpraca z działem produkcyjnym w zakresie realizacji zamówień oraz z innymi działami firmy

Oczekiwania wobec kandydata:

  • wykształcenie min.średnie (preferowane wyższe)
  • doświadczenie w aktywnej sprzedaży, przygotowywaniu ofert handlowych i negocjowaniu warunków sprzedaży
  • mile widziane doświadczenie w sporządzaniu ofert przetargowych
  • prawo jazdy kat.B
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • wysoki poziom kultury osobistej
  • umiejętność organizacji pracy i nawiązywania kontaktów
  • inicjatywa i nastawienie na realizację celów

Oferujemy:

  • stabilną, długofalową współpracę
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjny system premiowy
  • przyjazną atmosferę pracy
  • niezbędne narzędzia do pracy na w/w stanowisku 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. (z nazwą stanowiska w tytule maila)

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

W CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: 

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych osobowych Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 923 ze zm.)".

 

2014. Astrus. Wszelkie prawa zastrzeżone. Projekt i wykonanie strony: PlayNet Solutions